نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس با اشاره به فعالیت ها و ویژه برنامه های مستمر اوقاف در بقاع متبرکه گفت : امروز بقاع متبرکه به محلی برای انجام برنامه های متنوع فرهنگی تبدیل شده اند و این مهم برای مبارزه با افکار تکفیری بسیار با ارزش است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، سید محمد بیاتیان، نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سامانه جامع بانک اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه گفت: راه اندازی و استفاده از نرم افزار سامانه جامع اطلاعات موقوفات، خدمت بزرگی به مردم و موقوفات است که نه تنها بسیاری از اشتباهات انسانی را کم می کند بلکه سرعت انجام خدمات را نیز بالا می برد و این جای خشنودی دارد.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به فعالیت ها و ویژه برنامه های مستمر اوقاف در بقاع متبرکه گفت: امروز بقاع متبرکه به محلی برای انجام برنامه های متنوع فرهنگی تبدیل شده اند و این مهم برای مبارزه با افکار تکفیری بسیار با ارزش است.
 
بیاتیان وظیفه کارکنان و اصحاب وقف را بسیار سنگین دانست و گفت: حفظ موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفین نیاز به تلاش و همت مضاعف دارد.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اهمیت سنت حسنه وقف گفت: موقوفات نقش بسزایی در رفع نیازهای جامعه دارند و امید است با آسیب شناسی و ارائه راه حل برای رفع مشکلات آنان، تمهیدات لازم در زمینه توسعه و پیشرفت این سنت حسنه مد نظر قرار گیرد.
/2759/